CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MIJN CALIBRA 2.5V6

3 plaatsers

Ga naar beneden

MIJN CALIBRA 2.5V6 Empty MIJN CALIBRA 2.5V6

Bericht  marc-39 di nov 01, 2011 5:12 pm

sinds een week in het bezit van deze auto rijd goed en ligt lekker op de weg ben eigenlijk ook op zoek naar de onderhoudshistorie van deze auto en dan met name over de distributieriem wie kan me er iets over vertellen en hoe krijg ik er een foto bij?


Laatst aangepast door marc-39 op di nov 01, 2011 5:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : wil ook foto erbij kunnen zetten)
marc-39
marc-39
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 01-11-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : alphen aan den rijn

Terug naar boven Ga naar beneden

MIJN CALIBRA 2.5V6 Empty Re: MIJN CALIBRA 2.5V6

Bericht  wietse di nov 01, 2011 6:45 pm

Welkom,
Goed te horen dat de calibra bevalt.De onderhoudshistorie kan ik je helaas niet mee helpen.
Wellicht kun je 1 van de vorige eigenaren traceren?Succes.
wietse
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Join date : 31-10-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : peize

Terug naar boven Ga naar beneden

MIJN CALIBRA 2.5V6 Empty Re: MIJN CALIBRA 2.5V6

Bericht  wietse di nov 01, 2011 6:47 pm

Zo krijg je een foto erbij:
Eerst upload een afbeelding.Dan afbeelding van je computer halen(bladeren).En tenslotte host it.Ik gebruik meestal de forum code.Als laatste kopieren en plakken.
.
wietse
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Join date : 31-10-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : peize

Terug naar boven Ga naar beneden

MIJN CALIBRA 2.5V6 Empty Re: MIJN CALIBRA 2.5V6

Bericht  Eriks di nov 01, 2011 11:24 pm

Hoi Marc,

Welkom hier op het forum.
Als er geen N.A.P. bij je auto zit is het inderdaad moeilijk om iets over de historie te vertellen.
Om het zekere voor het onzekere te nemen kan je het beste wel je distributieriem vervangen ( en ik kan het weten Sleep ) Vaak zit er trouwens op het motorblok een sticker met een kilometerstand geplakt......dat zou dan de laatste keer van het vervangen zijn geweest.

Over het foto's plaatsen....ik heb net gelezen dat er een nieuwe regel zou kunnen zijn dat je pas na 7 dagen foto's zou kunnen plaatsen....maar dat zoeken we nog uit!

Wat voor een Calibra heb je eigenlijk?

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 54
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

MIJN CALIBRA 2.5V6 Empty Re: MIJN CALIBRA 2.5V6

Bericht  marc-39 ma dec 26, 2011 10:25 pm

wietse schreef:Welkom,
Goed te horen dat de calibra bevalt.De onderhoudshistorie kan ik je helaas niet mee helpen.
Wellicht kun je 1 van de vorige eigenaren traceren?Succes.

HOI WIETSE DANK JE WEL EN IS DENK HAAST NIET ACHTER TE KOMEN WIE HEM HEEFT GEREDEN VOOR MIJ OF DIE MOET TOEVALLIG OOK HIER OP HET FORUM ACTIEF ZIJN HEB BIJ DE OPEL DEALER GEPROBEERD HEM TE ACHTERHALEN OP CHASSIS NUMMER MAAR DAAR KUNNEN ZE HEM NIET VINDEN IN DE COMPUTER DE AUTO IS IN BEST GOEDE CONDITIE HEB ALLEEN FF EEN PROBLEEM DAT ME KLEPPENDEKSEL ACHTERZIJDE MOTOR EEN SCHEURTJE AAN DE BINNENZIJDE HEEFT WAAR DE PAKKING IN LIGT DUS MOCHT JE IEMAND WETEN DIE ER 1 HEEFT HOOR IK GRAAG VAN JE

GROETJES MARCEL
marc-39
marc-39
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 01-11-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : alphen aan den rijn

Terug naar boven Ga naar beneden

MIJN CALIBRA 2.5V6 Empty Re: MIJN CALIBRA 2.5V6

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum