CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

4 plaatsers

Ga naar beneden

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER  met spoed voor E250,- Empty Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

Bericht  joycegeurts zo jul 26, 2009 12:50 am

Het gaat hier om een rode calibra 2 ltr 8 klp uit '91.

Door een kapotte uitlaat en kindje op komst hebben wij 1,5 jaar terug de APK laten verlopen. Mijn man zou hem op zijn gemakje opknappen in de carport, ondertussen kochten we een 4-deurs ivm de kleine. Door een ongeluk is mijn man helaas niet meer in staat de calibra op te knappen wat hij erg jammer vind. Ik heb nu met spoed de ruimte in de carport nodig voor mijn opleiding. Het enige wat wij nu graag willen is hem wel aan een liefhebber te verkopen die hem inderdaad ook weer opknapt.

De uitlaat moet vooraan vervangen worden en de achterschermen zijn rot. Verder zijn het kleine dingen die geen geld kosten maar wel tijd en moeite. Spiegels, binnenverlichting, en aan de bestuurders kant werkt het electriche raam niet altijd even goed.

Heb je intresse dan kan ik je foto's mailen of kunne we evntueel ook altijd bellen.

Groetjes Joyce


Laatst aangepast door joycegeurts op ma jul 27, 2009 1:25 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : kleur vergeten te vermelden)

joycegeurts
Groentje

Aantal berichten : 2
Join date : 26-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER  met spoed voor E250,- Empty Re: Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

Bericht  Eriks ma jul 27, 2009 12:44 am

Hallo Joyce,

Wat een triest verhaal....vooral voor je man denk ik, maar ook voor een mischien wel weer verdwijnende Calibra!

Wat ik in jou verhaal mis is de kleur van de auto. Voor sommige liefhebbers kan dit belangrijk zijn als ze een donor auto zoeken.

Zelf ben ik "Opzoek" naar net plaatwerk voor mijn turbo, de rest de onderdelen van een 8 klepper past helaas niet Sad

In elk geval succes met de snelle verkoop.

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 54
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER  met spoed voor E250,- Empty Re: Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

Bericht  joycegeurts ma jul 27, 2009 1:30 am

Beste Erik, bedankt voor je bericht en voor je tip over de kleur vermelding! Is inderdaad wel handig Surprised .

Groetjes Joyce

joycegeurts
Groentje

Aantal berichten : 2
Join date : 26-07-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER  met spoed voor E250,- Empty Re: Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

Bericht  dudie-c20ne za aug 29, 2009 12:48 am

wat is inderdaad de kleur van de calibra en heb je wat foto`s voor me.
heb wel interesse, dus misschien dat ik je uit de brand kan helpen.

grtz bjorn

dudie-c20ne
Groentje

Aantal berichten : 1
Join date : 29-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER  met spoed voor E250,- Empty Re: Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

Bericht  Calistar zo aug 30, 2009 11:01 pm

Hoi Bjorn,

Waarschijnlijk heb je niet zo goed gelezen want er staat echt bij dat het om een Rode auto gaat Exclamation
Wanneer je sneller een reactie wilt dan kan je beter even een privebericht achterlaten, dit komt als het goed is bij de geadresseerde in zijn/ haar @ Email.

Succes met je aankoop.

We vinden het trouwens ook wel leuk als je iets over jezelf vertelt, als je wat vaker op ons forum komt.
Tot snel hoop ik.

Mvg Calistar
Calistar
Calistar
Toplid

Aantal berichten : 60
Join date : 22-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER  met spoed voor E250,- Empty Re: Calibra 1991 2ltr 8 klp OPKNAPPER met spoed voor E250,-

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum