CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Calibra v6 Vannos

5 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos ma sep 24, 2012 1:09 am

zo hier wat foto,s van de motor ombouw Very Happy

heb de motor natuurlijk eerst van huis naar de zaak moeten rijden. een rot klus motor takel is een ellendig zwaar ding ...
eenmaal aangekomen eerst de calibra maar eens goed de brug op gezet

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0344l

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0345nv

ging vrij soepel allemaal. kon al vrij snel de motor laten zaken. Heb er voor gekozen om het blok via onder te laten zakken. ipv via boven wat ook kan

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0346r

motor er uit nu aanbouw delen overschroeven en bouten Very Happy zo gezegd zo gedaan zou je zeggen.
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0347y

tussen door ffototje
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0352burst002cover

voor zover alle aanbouw delen overgezet. behalve de bak
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0348t

Voor het monteren van de bak . eerst nog eens met de hogedruk afgespoten. ding was te vet om aan te pakken Razz
bak weer schoon.. Eerst het vliegwiel monteren daar stuiten we al op een probleem bout gaten kwamen niet overeen.
tig keer het vliegwiel verdraait ten opzichte van de krukas. maar kwam maar niet overeen. 4 gaten kwamen wel goed overeen
maar besloten om de gaten met een conische boor op te boren paste daarna perfect Smile Vliegwiel er op Koppelings set ook gemonteerd.
Daarna bak er tegen gehangen ging er soepel op behalve het laatste stukje op het punt waar de bak de pas bussen raakt. paar tikjes met de hamer
er tegen en de bak zat goed.

wou voor de zekerheid kijken of het allemaal wel goed zat. ( met dat laatste stukje dat de bak er niet lekker op wou ) dus ik een rondje draaien aan de krukas. Maar kreeg
er Geen beweging in... ik dacht kut wat hebben we nu weer. eerst de bouten van de bak wat losser gedraaid totdat ik de krukas wel kon draaien. zodat er een slijtspoortje ontstaat zodat ik kan zien
waar hij op vast zit. Bak er af , drukgroep raakt de bak. wat me daarna ook opviel was dat het vliegwiel een halve centimeter van het blok af stond. Daarna kwam ik er ook achter dat de bendix van de startmotor de krans nooit had kunnen raken. Omdat hij er te ver vandaan zit. Op en duur de koppeling en het vliegwiel er maar afgehaald. en de verschillen is bekeken bij het c25 blok en x30 . het lampje begon te branden

en dit was de oorzaak.

waarschijnlijk omdat dit hier een automaat bak achter heeft gezeten zit er zo,n afstandsplaat tussen... Evil or Very Mad
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0356qd

alles terug gemonteerd en paste perfect bak ook dus. Nu tijd om het blok er weer in te hangen.

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0353v

was weer even een geklooi met de touwen om de motor recht in de motorruimte te geleiden. maar hij hing vrij snel
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0354h

daarna nog wat kleine dingetjes tegen gekomen:

krukas sensor van de c25 gemonteerd
2x pingel sensor van de c25 gemonteerd
startmotor van de c25 gemonteerd. ( van de x30 zit het startrelais anders.. hierdoor komt een schakelstang tegen de startmotor)
temperatuur sensor van de c25 gemonteerd.

had eerst alles van de x30 er op zitten. had verwacht dat ik alles zo over kon klikken Razz aansluitingen zijn anders ( vorm )

Helaas heb ik hem niet kunnen starten doordat ik geen carterpan pakking had liggen. Word dus maandag avond wanneer hij gestart word.
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0357dj

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  tuning baby ma sep 24, 2012 6:48 pm

De handremblokken worden aan de ene kant van elkaar gehouden door het hevelsysteem waar je handremkabel aan vast zit en aan de andere kant door het afstelsysteem. cheers Dat 3 liter blok is een mooi avontuur geloof ik,,lukt het ook met de electronica? Waarom gebruik je de aluminium nokkenasdeksels niet? die zullen niet zo snel lekken als die van plastic denk ik,,,,,,,.........en anders wil ik ze wel hebben Twisted Evil en voor mij mag je ook die schijf bewaren die je van de krukas af hebt gehaald voor het geval ik eens mocht gaan schakelen Basketball
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos wo okt 03, 2012 8:39 pm

Ja lukt zeker met de elektronica, ik gebruik al de sensor en aansluitingen van de c25xe Very Happy
inmiddels al weer 600 km gereden met de x30xe. Rijd echt Heerlijk. Moet nog afgesteld worden op de test bank
maar als ik de 1000 km heb gehaald wil ik hem af laten stellen zodat hij niet meer te arm loopt bij vollast. Deellast regelt de lambda nog bij.

alleen begin ik nu mijn versnellings bak te horen. Verdenk een pries as lager. Kwam er vandaag achter dat de nieuwe bak olie na 6 dagen alweer grijs zwart was. dus zijn denk ik 2 lagertjes niet helemaal lekker meer. zit nog te denken of ik de bak uit elkaar haal of een 2e handse haal.

handrem moet ik op de sloopt nog eens bekijken dan haal ik dat tussenstukje er af en kan dat er ook eindelijk eens op gezet worden.

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0403as

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  wietse za okt 06, 2012 12:08 pm

Mooie verslagen lees ik hier study
Keep up the good work.Kan hier helaas geen nuttige bijdrage aan leveren.Na een blokrevisie een aantal jaren terug valt er hier niet veel te sleutelen.Maar maak ook niet veel km.Eigenlijk alleen meetings em mooi weer ritjes Embarassed
Misschien tot zondag in amersfoort.
wietse
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Join date : 31-10-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : peize

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty AFSTELLEN/chiptunen

Bericht  tuning baby zo okt 07, 2012 3:53 pm

kan iemand mij vertellen waar ik mijn v6 kan laten afstellen en of chiptunen vanwege de veranderingen die ik heb aangebracht aan de in en uitlaat systemen zodat alles weer optimaal loopt? m'n sportbolide loopt nu net 240 en dat moet beter kunnen volgens mij............ -o--o->
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos zo okt 07, 2012 6:37 pm

ik laat hem afstellen bij miruni die zit ook op het opel-forum daar laat ik hem binnenkort afstellen. hier een filmpje van zijn werk

https://www.youtube.com/watch?v=goTpaSWi6VI

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  tuning baby zo okt 21, 2012 10:55 pm

Dear Vannos , ik kan met deze gegevens geen tuningbedrijf vinden.Ik zoek iemand die ook crossauto's of zo doet ,als het maar niet een of andere mongol is die me alleen maar een poot wil uitdraaien .Ik heb zowiezo een allergie affraid voor anderen alien die aan mijn wielen zitten met hun vette vingertjes.Als ik ga zoeken met --MIRUNI-- kom ik in engeland terecht en ik heb het idee dat diegene die jij bedoelde in nederland zit,,,,,,,maar waar scratch ??
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos zo okt 21, 2012 11:13 pm

je moet wel ingelogd zijn op opel-forum.

hier een link naar miruni : http://opel-forum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=14733

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos wo okt 31, 2012 9:09 pm

vandaag x30xe afgesteld.

hier wat foto,s - filmpjes komen later

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0472n
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0473t
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0474f

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0477av
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0478b

voorlopig zo maar eens lekker rond rijden.

daarna uitlaat aanpassen ( diameter ), en k&N inleg filter )

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  tuning baby za nov 03, 2012 3:33 pm

Zegguu Vannos...ik zie geen foto's deze keer en volgens mijn kan je beter je blok laten afstellen na'dat je de in en uitlaten hebt verandert omdat je computer dan andere info aangeleverd krijgt oa. omdat je luchtmeter waarschijnlijk meer lucht te verwerken krijgt omdat je blok makkelijker kan aanzuigen dan bij het zuinige originele traject.Ook een uitlaat van het 'sporttype' heeft invloed omdat de tegendruk -die een uitlaat veroorzaakt- verandert en; zo ook de spoeling van het mengsel door de cillinderkop beinvloed. Maar ik weet dat je hier waarschijnlijk wel weet van hebt en ik denk dan ook nog dat jij je laat adviseren door die tuner voordat je aan je in -en uitlaten gaat werken .Overigens ben ik absoluut niet kapot van peperdure luchtfilters die met onzinverhalen verkocht worden als zouden zij blablabla ,,mijn bak gaat als een raket op zijn originele filter wat de lucht zeer goed reinigt en een enorm oppervlak heeft cheers cheers cheers cheers cheers


Laatst aangepast door tuning baby op za nov 03, 2012 3:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ja)
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos zo nov 04, 2012 1:29 am

Op de foto,s kan je zien dat het verstandig was dat het afgesteld zou worden ( foto,s ) werken bij mij wel. >?

als ik het inlaat filter vervang voor een K&N inleg filter hoeft hij zeker niet nog een keer opnieuw afgesteld te worden. Luchtmassa meter
geeft dit allemaal netjes door aan de ecu. die met die gegevens aan de hand van kenvelden zijn juiste inspuiting hoeveelheid kan regelen.

Ga ik het inlaat spruitstuk veranderen dan moet hij wel afgesteld worden. zo ook met die uitlaat.

Deze 2 dingen wil ik eigenlijk tegelijk doen. zodat hij weer netjes afgesteld kan worden. Dit zal zeker nog wel even duren aangezien de complete uitlaat een dikke €1260 gaat kosten Dan heb ik het over een Groep A systeem met Spaghetti spruitstukken en voorpijp 63.5 mm. Daarom zal dit nog even duren.

wel heb ik vandaag andere bougies gemonteerd. een koudere bougie. Dit doordat het nog standaard bougies zijn. zodra er een beetje mee ( geraced ) word kan de motor gaan pingelen. Dit kwam voor op de testbank. dus maar gelijk vervangen Very Happy

Ik kan je wel vertellen de tuner die mijn calibra af heeft gesteld absoluut een voorstander is van een K&N inleg filter je behoud je koude lucht aanzuiging maar jou flow door je hele inlaat heen is verbeterd. Doordat hij makkelijker aanzuigt. Nu heb ik ook nog mijn originele filter maar met K&N gaat dit toch een paar PK meer uitmaken.

Dit gaat echt als de brandweer. Als je het gaat vergelijken met de C25XE wil je niks anders meer dan zo,n X30XE

Het koppel is mooi toe genomen naar 318 NM dit merk je zelfs nog bij 200 KM/H en dit overdrijf ik niet Very Happy

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Zeer Interessant !

Bericht  tuning baby zo nov 04, 2012 4:04 pm

Heel fijn,, Ik heb nu de foto's (ik denk dat de lijm nog niet droog was..) en ik begrijp nu ook wat de bedoeling is.Die meetgegevens zien er al veelbelovend uit en ik ben zeer benieuwd wat het uiteindelijk resultaat wordt. Die bougies meteen vervangen is een goede daad en ik zie dat je niet melig bent met spaghetti Basketball Laatst kwam ik nog een omega tegen met een 3.2 v6 en dan hoor ik in de verte de doppendoos rammelen ----Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil enz.....
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos zo nov 18, 2012 7:32 pm

Zo eindelijk werkt mijn handrem weer. In de schijf waar de remvoering zit van de handrem was weg inclusief alle montage delen en gaffeltjes

Montage materiaal van de dealer voor dat kleine beetje ijzer/alu toch gauw een 70/80 euro betaald
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0503u

zo als je ziet helemaal leeg... waarom het leeg gehaald is is mij echt een raadsel !
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0510m

zo zit het er ongeveer in
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0508t

montage ging vlekken loos is ook allemaal niet zo spannend.
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0511cp

ook gelijk nieuwe handremkabels! en het werkt perfect

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  tuning baby ma nov 19, 2012 2:40 pm

Ziet er goed uit . Ik zelf heb een vermogens testbank gevonden in Boxtel waar ik over een paar dagen ga kijken hoeveel sneeén brood er in de trommel zitten om dan eens te gaan kijken of er kaas of ham op moet Shocked
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos ma nov 19, 2012 9:06 pm

tuning baby schreef:Ziet er goed uit . Ik zelf heb een vermogens testbank gevonden in Boxtel waar ik over een paar dagen ga kijken hoeveel sneeén brood er in de trommel zitten om dan eens te gaan kijken of er kaas of ham op moet Shocked

dat is mooi om te horen Very Happy hoop dat die bank wel een beetje deugt !

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos za nov 24, 2012 5:41 pm

Vandaag de calibra nog uitgelijnd-

subframe moest er van onder bij die motorswap-- daarna niet meer uitgelijnd-
hier het rapport.

linker rapport is hoe het stond en Rechter rapport hoe het nu is en stuur staat weer recht

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0520h

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos zo dec 02, 2012 10:30 pm

Vandaag nog even de winter banden gemonteerd.

Fulda montero 3 185/55/15

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0530y

Deze heb ik gekregen van mijn werk aangezien ik paar jaar terug aardig vast stond in de sneeuw .
en 1.5 uur later op het werk kwam heb er nog een foto van

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 2010-12-17083033
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 2010-12-17081712


Met dank aan jld-service ( www.jld-service.nl )

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty bankok

Bericht  tuning baby za dec 08, 2012 9:18 pm

in manous ( brazilie') liepen wel een paar calibra's rond maar hier in thailand ,waar ik nu ben,heb ik er nog geen gezien. afein op die testbank in boxtel bleken er 208.7 pk in m'n 6 cillinder te zitten ,,echter wel een langzame vermogenskromme omdat men rustig met de automaat omging . ik ben dus eigenlijk best tevreden met dit resultaat omdat alleen de in- en uitlaat zijn aangepast om het geheel beter te laten ademen. vooral onderin loopt tie als een beer en op top 245 autobahn kilometers. affraid .ik wordt daar altijd erg relaxt van moet ik zeggen . misschien moet ik er overigens volgend jaar een krentebol (klein autootje) bijnemen vanwege de kosten en ook omdat ik elke dag een brood ga halen en daar m'n fiets niet mee wil verslijten omdat die er al bijna 300.000 op heeft zitten........ bom
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos ma dec 31, 2012 12:19 pm

zijn mooie waardes hoor ja idem hier 245 hard gaat ie niet Smile

hier nog een update

destijds was er nog een flexibel stuk kapot door de mooie drempels hier :....

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0584b

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0585il

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0587k

zit er weer netjes tussen en klinkt stukken beter

en heb nog een set wielen opgehaald voor onder de calibra

17inch 8.5J ET 15
Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Imag0591h

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty KOP KOEN KAP (voor de nitro zeker!!)

Bericht  tuning baby ma dec 31, 2012 10:29 pm

Het is hier in Bankok net nieuwjaar geworden en na het vuurwerk halen ze de nitro-nissans No en turbo toyota's confused van stal en maken nu de straat onveilig en terwijl ik zit te netten hoor ik af en toe de bandjes gillen over het glanzendgesleten asfalt.Ondertussen heeft Vannos weer de mooiste wielen voor een calibra gevonden zodat ik die van mij bij thuiskomst zwart zal moeten spuiten , maar dat duurt nog een paar maandjes.Ik zit hier in een buitenwijk om niet in de toeristencentra tussen de backpackers ( afro jocolor rendeer farao santa queen pig king clown tongue I love you rabbit Shocked) te hoeven zitten met hun dom gelul.Helaas heb ik hier in Thailand nog geen CALIBRA gezien ,maar wel een met ducktape bijelkaargehouden datsun. scratch SAWADEE.....
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos di jan 08, 2013 12:58 am

Vakantie in bankok ? ja die jappen hebben nog nooit gehoord van calibra, Very Happy zal daar vrij weinig voorkomen denk ik zomaar.

helaas de velgen gaan weer, ze steken aan de voorzijde 5 cm buiten het spatbord. ach verkopen en paar nieuwe halen Very Happy
spreek jij die taal daar dan :? of hoe zit dat ,, haha ouwe wagen in overvloed daar ?


Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  tuning baby wo jan 09, 2013 6:09 pm

"Ach jo , dan klop je gewoon je spatborden een beetje uit en dan passen ze wel hoor !" Laughing Ik ben alweer een landje verder en ga morgen vissen in de tonle sap rivier in cambodia. Hier hebben ze alleen maar honda brommers en toyota taxie's . Ik mis m'n calibra want ze hebben hier nu ook asfhalt en dat ziet er zo lelijk uit met alleen corolla's maar die lol! doen het ermee en de onderdelen zijn goedkoop. rabbit Ik ben hier nog 2 maanden scratch .
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Vannos wo jul 10, 2013 6:36 pm

calibra is intussen beland op de sloop !

kwam te veel roest tegen, besloten hem weg te doen .

tegenwoordig heb ik weer een ander project. hier een foto van de corsa

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 1052516_370677276388887_1330080367_o

Vannos
Forumlid

Aantal berichten : 39
Join date : 26-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  wietse di jul 16, 2013 1:01 am

Jammer dat hij naar de sloop moest.Het was in ieder geval een leuk project om te volgen.
Maar soms is het helaas niet lonend om erin te investeren.Wellicht kom je te zijner tijd weer iets tegen.
wietse
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Join date : 31-10-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : peize

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Eriks di sep 03, 2013 11:37 pm

Zonde zeg, zat veel liefde in deze auto. Maar soms is het wel beter.
Succes met je nieuwe project/

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 54
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Calibra v6  Vannos - Pagina 3 Empty Re: Calibra v6 Vannos

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum