CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor

3 plaatsers

Ga naar beneden

ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor Empty ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor

Bericht  Tocus di dec 21, 2010 9:48 pm

hallo calibra liefhebbers,

ik ben tocus (zo noemen mijn vrienden mij altijd dus vandaar de nickname)
ben 23 jaar en heb ondanks een calibra gekocht en probeer via jullie wat meer info te krijgen,
omdat ik zelf erg veel liefde en passie voor het merk lotus heb.. (is toch ook wel wat verbonden met opel ookal is het wat aantal jaren terug)


onder het hooftstuk ""mijn auto"""alle info over mijn auto en het kleine probleempje wat ik heb met mijn calibra


Tocus
Groentje

Aantal berichten : 6
Join date : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor Empty Re: ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor

Bericht  rooie richie di dec 21, 2010 11:47 pm

Hoi, welkom hier. Zo te lezen heb je een knappe Calibra. Ik heb ook altijd een zwak gehad voor een Lotus. De Esprit in me jeugd en later ook de Elan.... Hoewel ik gek ben op de Omega, vind ik de Lotus Omega zeker niet ultiem. Die prototype Lotus Calibra ook niet. Lotus moet Lotus auto's bouwen......
Maarreh, heb je ook foto's van je bolide??
rooie richie
rooie richie
Toplid

Aantal berichten : 152
Join date : 20-09-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Renkum

http://www.the-hornet.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor Empty Re: ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor

Bericht  Tocus wo dec 22, 2010 11:08 pm

jah de esprit is en blijft een mooie wagen, ik twijvel momenteel over een lotus europa of een lotus esprit,
in ieder geval hiervoor had ik een lotus elite en een lotus eclat (hiervoor ook al een lotus elite gehad alleen die was wat te rottig)

http://img522.imageshack.us/gal.php?g=p1010903m.jpg

dat is een website met H.Q fotos zodat je de auto kunt bekijken, de auto gaat nu waardevol worden, en ik ben helemaal weg van dit model, organiseer ook een meeting en hou een register bij van de lotussen hier in NL

ps je moet van het model houden... hoelanger je er naar kijkt hoe mooier die word (vooral int echt)

Tocus
Groentje

Aantal berichten : 6
Join date : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor Empty Re: ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor

Bericht  wietse do dec 23, 2010 4:32 pm

Welkom hier.Lotus is een mooie wagen maar persoonlijk heb ik meer met opel om eerlijk te wezen.
Maar zijn zeker mooie wagens Very Happy
wietse
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Join date : 31-10-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : peize

Terug naar boven Ga naar beneden

ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor Empty Re: ik ben nieuw hier, dus stel ik mij even voor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum