CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden

3 plaatsers

Ga naar beneden

Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden Empty Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden

Bericht  Jahima di dec 27, 2011 2:07 pm

Hoi ik heb tot nu toe twee calibra's gehad, een blauwe uit 91 en nu een witte Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden Gepoetstecalibra sinds ruim een jaar. Deze is van 93. Ik kocht deze omdat er vrijwel geen roest aan te vinden was en de bodem ook helemaal goed. Wel veel te snel tot aanschaf overgegaan want achteraf bleek dat het voorruit behoorlijk beschadigd is en dat er geen hemel in de auto zit door lekkageprobleem. Ik heb al twee keer een nieuwe distributieriem moeten laten plaatsen, laatste keer bleek dat er een poeli stuk was. Heb een andere motor moeten kopen omdat ik hem had opgeblazen, er zit een andere versnellingsbak met drukgroep in, etc. Alle bougiekabels laten vervangen, en nu vier banden. Ik wil maar zeggen, het viel me vies tegen. Bij de blauwe calibra heb ik vrijwel nooit kosten gehad, alleen voor een accu en een dynamo.


Laatst aangepast door Jahima op di dec 27, 2011 2:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : foto geplaatst)
Jahima
Jahima
Groentje

Aantal berichten : 4
Join date : 27-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden Empty Re: Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden

Bericht  Eriks wo dec 28, 2011 2:34 am

Hoi Jahima,
Welkom hier. Balen dat het je even niet mee zit met deze auto. Maar als de auto niet verrot is, is het vaak nog wel de moeite waard om het 1 en ander op te knappen. Als je het maar lekker op je gemak kan doen. Je genoemde gootjes weet ik zo niet allemaal te vinden maar als je hemel weg is kan je mischien wel de gootjes zien zitten! Ik hoop voor je dat iemand anders je nog meer kan vertellen.

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 54
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden Empty gewoon voor de lijst

Bericht  tuning baby di feb 07, 2012 2:04 am

zo, een mooie rij tunings bovenaan de wie is wie lijst,,iedereen is toch aan het schaatsen geloof ik Twisted Evil
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden Empty Re: Jahima, Calibra C2one moest opnieuw aanmelden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum