oliedruksensor c20let

Ga naar beneden

oliedruksensor c20let

Bericht  wietse op za nov 28, 2009 1:58 pm

gezocht oliedruksensor c20let.
Wie heeft er nog 1 liggen? Rolling Eyes
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 49

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: oliedruksensor c20let

Bericht  Eriks op za nov 28, 2009 11:21 pm

Hoi Wietse,

Je zou er 1 kunnen vinden bij Hennie Boomkamp denk ik, die heeft eigenlijk alles van een Turbo.
Of ie het opstuurd weet ik niet want als ik eens iets nodig heb rijd ik er liever langs...is nog gezellig ook!

Je zou ook nog wel wat adressen op marktplaats kunnen vinden....bv de Boer in Hemrik 0156 471276.

Er staat best het 1 en ander op.

Succes.

Greets Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Leeftijd : 48

http://www.calibraclub.eu

Bericht  wietse op za nov 28, 2009 11:26 pm

Zal Hennie volgende week eens bellen.Ze worden niet veel aangeboden op internet.
Kan ik eindelijk mijn metertje aansluiten Very Happy
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 49

Bericht  tuning baby op ma dec 12, 2011 5:06 am

AUTONDERDELENZAKEN Gaan falliet met gasten zoals jullie ,,of zit ik er helemaal naast en heeft het een reden dat jullie zo moeilijk doen met onderdeeltjes die je op iedere straathoek kan kopen ?? woon je in een flat in centrum rotterdam en kom je de buurt niet uit?Dit is niet negatief bedoeld waarde collega´s calibrarijders,maar mij zie je geregeld bij de plaatselijke onderdelen verkopers.Niet te verwarren met zaken zoals de kwiksjit overigens. doe me een plezier en vertel me waarom,, ik geloof dat ik een hoop luitjes een eind opweg kan helpen. cyclops (land der blinden?)

Laatst aangepast door tuning baby op ma dec 12, 2011 5:09 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : verbetering)
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88

Bericht  Eriks op di dec 13, 2011 2:00 am

Onderdelenzaken verdienen inderdaad zeer weinig aan mij. Dit komt omdat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. In deze tijd (van Crisis) en dat ik een behoorlijk groot gezin heb, zal ik mijn zwaar verdiende centen op een zo gunstig mogelijke manier gaan uitgeven. Mijn Calibra is een hobby auto waar ik niet al mijn geld in wil stoppen, mijn gezin komt op de eerste plaats! Mijn andere auto is een auto die bij 4 nieuwe banden al total los is. Met deze auto rijd ik al een paar jaar probleemloos ieder jaar zo door de keuring met af en toe wat schone onderdelen.....die ik met een redelijke korting bij de Brezan betrek..... kortom....... Mijn auto's leven mijn leven niet, en meestal vind ik het ook nog een sport (lees hobby) om ook nog een beetje te zoeken en te snuffelen! En Kwiksjit.....daar wil ik nog niet dood gevonden worden Evil or Very Mad
Trouwens.....ik wil helemaal niet dood gevonden worden.

Greets Eriks
Eriks
Toplid

mee eens!

Bericht  tuning baby op di dec 13, 2011 5:02 am

Alleen de doden weten,het is beter om te leven - las ik eens ergens--Ok man je weet dus wel de weg geloof ik. Mijn gezin wilde niet lukken en nu ga ik vissen met m´n calibra en da´s alles wat ik nog heb met dank aan "jeugdzorg" , de "recht"bank ,bureau voor "rechtshulp" en een corupte advocaat plus de hedendaagse nederlandse geschifte cultuur.Deze eigenlijk gebroken man wordt hooggehouden door zijn CALIBRA JONGU !! BAM! En grote vis he´niet van die voorntjes. Groet ,ook aan je gezin ,van Tuning Baby.
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88

Bericht  Eriks op wo dec 14, 2011 12:54 am

Balen man, dat ook jij tegen die negatieve zaken bent aangelopen. We kunnen elkaar een hand geven. Ik denk dat jou en mijn verhaal behoorlijk dicht bij elkaar komen. Sommige dingen heb je niet in de hand, maar je kan ze vaak wel een draai in jou richting geven.....soms dan lijkt het wel of dat draaien dan net ff niet zo gaat als je dat zou willen en stort de rest van je wereld in ( een voorbeeld van mijn samenvatting van het verhaal voor een boek).
In elk geval is mijn boodschap voor iedereen die het wil horen " doe waar je zin in hebt, dat doet de rest van de wereld ook". En het cliche....een dag niet gelachen.. bla bla bla.... hahaha.

Ennuh.....Calibra jonguh.... dat was en is de auto van de toekomst.

Greets Eriks
Eriks
Toplid

Bericht  tuning baby op wo dec 14, 2011 4:44 am

OK. man , bedankt.
tuning baby
Toplid