CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laat ik me ook eens voorstellen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 zo apr 01, 2012 1:00 am

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Stefan, Ben woonachtig in Finsterwolde, Ben taxi chauffeur van beroep, En ben 26 jaar, En heb sinds zaterdag 31-3-2012 een Opel Calibra gekocht,
Mijn tweede Opel, Mijn eerste was een astra die bleek al snel naar de sloop te kunnen, Omdat het een gaten kaas was, Mijn fout, Had zonder te kijken een auto gekocht,
Tja moet je nooit doen, Maar fouten maken is menselijk lijkt me zo, Maar had op dat moment een auto nodig,

Ik heb verder nog een audi coupe quattro 20v 2.3 in de garage staan, Deze wordt geheel opgeknapt, Heeft op de auto rai gestaan, Jamex had de auto geheel onderhanden genomen,

Maar omdat die nog niet klaar was, En omdat dat nog wel even gaat duren, Had ik besloten toch een sportieve auto te kopen, Na veel kijken op marktplaats, speurders, en autoscout24, viel mijn blik op een grijze Calibra uit 1996, Met nog APK tot november 2012, dus altijd mooi,

Hier wat foto's,

Laat ik me ook eens voorstellen Schermafbeelding2012033
Laat ik me ook eens voorstellen Schermafbeelding2012033
Laat ik me ook eens voorstellen Schermafbeelding2012033

naja wat kan ik verder nog zeggen, De auto rijd super fijn, En ziet er ook nog eens onzettend goed uit, Helaas moet ik wel een paar dingen doen, Zo moet ik de hendel van het open dakje vervangen, Deze is stuk en dus af gebroken, Ik moet de voorbumper op nieuwe vast zetten, Deze is aan de zijkanten los, Verder oogt de auto netjes,

naja ik hoop dat ik zo voldoende heb verteld, Heb je nog vragen dan kun je die altijd stellen natuurlijk haha,

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden