CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laat ik me ook eens voorstellen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 zo apr 01, 2012 1:00 am

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Stefan, Ben woonachtig in Finsterwolde, Ben taxi chauffeur van beroep, En ben 26 jaar, En heb sinds zaterdag 31-3-2012 een Opel Calibra gekocht,
Mijn tweede Opel, Mijn eerste was een astra die bleek al snel naar de sloop te kunnen, Omdat het een gaten kaas was, Mijn fout, Had zonder te kijken een auto gekocht,
Tja moet je nooit doen, Maar fouten maken is menselijk lijkt me zo, Maar had op dat moment een auto nodig,

Ik heb verder nog een audi coupe quattro 20v 2.3 in de garage staan, Deze wordt geheel opgeknapt, Heeft op de auto rai gestaan, Jamex had de auto geheel onderhanden genomen,

Maar omdat die nog niet klaar was, En omdat dat nog wel even gaat duren, Had ik besloten toch een sportieve auto te kopen, Na veel kijken op marktplaats, speurders, en autoscout24, viel mijn blik op een grijze Calibra uit 1996, Met nog APK tot november 2012, dus altijd mooi,

Hier wat foto's,

Laat ik me ook eens voorstellen Schermafbeelding2012033
Laat ik me ook eens voorstellen Schermafbeelding2012033
Laat ik me ook eens voorstellen Schermafbeelding2012033

naja wat kan ik verder nog zeggen, De auto rijd super fijn, En ziet er ook nog eens onzettend goed uit, Helaas moet ik wel een paar dingen doen, Zo moet ik de hendel van het open dakje vervangen, Deze is stuk en dus af gebroken, Ik moet de voorbumper op nieuwe vast zetten, Deze is aan de zijkanten los, Verder oogt de auto netjes,

naja ik hoop dat ik zo voldoende heb verteld, Heb je nog vragen dan kun je die altijd stellen natuurlijk haha,

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  tuning baby wo apr 04, 2012 3:02 pm

Hallo Stefan, ik heb morgen een taxi nodig . Kan je me met de calibra...... want als ik mercedes wil rijden bel ik gewoon een taxi (geintje). Ik wil altijd graag weten wat er onder de motorkap zit .Volgens mij is het een 4 cillinder,maar wat voor een?
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 wo apr 04, 2012 6:50 pm

tuning baby schreef:Hallo Stefan, ik heb morgen een taxi nodig . Kan je me met de calibra...... want als ik mercedes wil rijden bel ik gewoon een taxi (geintje). Ik wil altijd graag weten wat er onder de motorkap zit .Volgens mij is het een 4 cillinder,maar wat voor een?

calibra 2.0 8v uit 1996, Er is al een lid die ooit deze auto gehad heeft,
er is niet veel activiteit hier meer he, Of zit ik fout?

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  wietse wo apr 04, 2012 11:45 pm

Mooie calibra.Ik heb hem een paar keer gezien bij meetings van opc-noord.
Veel plezier ermee Very Happy Ben zelf niet zo aktief op het forum ivm nieuwe baan.Maar het seizoen begint weer dus zal vast wel weer drukker worden de komende tijd.
wietse
wietse
Toplid

Aantal berichten : 225
Join date : 31-10-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : peize

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 wo apr 04, 2012 11:52 pm

jup klopt, Het is een ex opc-noord auto, Maar goed nieuws, Ik heb me lid maatschap aangevraagd bij OPC dus het wordt weer een club auto haha,

enkel jammer dat de auto er van binnen nu anders uit ziet dan toen hij nog OPC club auto was Razz

maar bedankt

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  Eriks za apr 21, 2012 8:27 pm

Hoi Stefan,

Wat heb je een mooie auto! Je kan zien dat het een echte liefhebbers auto !
Als je een audi Quartro hebt staan, zou je bijna denken dat je wel voor een Calibra 4x4 Turbo zou gaan dan!!! Dat rijd toch echt beduidend anders!!!

In elk geval veel plezier met deze mooie auto.

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 za apr 21, 2012 8:40 pm

je zou het denken inderdaad, Helaas heb ik wat problemen, Ben er achter gekomen dat ik de koppakking mag vervangen, Helaas,

Maar de audi is meer als project, En als hij oldtimer is, lekker mee rijden en af en toe naar shows gaan, Niet voor dagelijks gebruik.

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  Eriks zo apr 22, 2012 11:54 am

Als je zelf een beetje handig bent is het vervangen van een koppakking wel balen maar niet dramatich!!! Zolang de kop zelf maar niet kapot is! Heb je onverklaarbare water lekkage??

Het is wel jammer dat Calibra's geen belasting vrije oldtimers worden!!!

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 zo apr 22, 2012 1:55 pm

Ja, Hij bouwt druk op, en gooi dan het koeivloeistof resovaar leeg, Via de uitlaat, Hier blijf vaak grote hoeveelheid water instaan, Hij lekt geen olie of wat dan ook,
Alle water slangen hebben we al vervangen, Omdat we dachten dat het daar aan lag, En wat lek, We hebben de thermostaatschakelaar en thermostaat vervangen,
En het ene wat nog over blijf is een lekke koppakking,

Maar alle auto's worden weer oldtimer maar ze moeten 30 jaar of ouder zijn, De regels zijn veranderd, Gelukkig,

Maar als iemand nog een ander idee heeft wat het zou kunnen zijn, Ik hou me aanbevolen, We kunnen hem toch nog niet vanvangen want we moeten droog weer hebben, En helaas hebben we dat nog niet, Omdat de audi coupe in de garage staat, Die niet rijbaar is

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  bigmike do jul 05, 2012 12:46 am

hey

mooie calibra man(Y)

bigmike
Forumlid

Aantal berichten : 17
Join date : 22-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  stefan305 do jul 05, 2012 12:57 am

bedankt, Hij is inmiddels weer klaar, Het bleek de koppakking te zijn die vervangen is, Ben nu met de uit laat bezig die lek is, verders rijd de auto weer echt super, heerlijke sleutel omdraaien en hij loopt zoals het hoort,

stefan305
Groentje

Aantal berichten : 7
Join date : 31-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laat ik me ook eens voorstellen Empty Re: Laat ik me ook eens voorstellen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum