CALIBRA CLUB EUROPE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoezo die naam

2 plaatsers

Ga naar beneden

hoezo die naam Empty hoezo die naam

Bericht  tuning baby di feb 07, 2012 1:47 am

Toen ik op mijn 15-de een puch van mijn broer kreeg die zichzelf 'bevorderde' tot een dafje 33 , schrok hij zich een uur later kapot toen hij zag dat ik aan de gang was met een metaalschaar om die grote spatborden bij te werken . En later het zadel te verlagen ,de koplamp te verkleinen , het stuur te verhogen en handschakeling te construeren . Toen kwam de VIJLENSET en werdt de compressie verhoogd , de kanalen vergroot , de carburateur bewerkt , het potje weggedonderd en een dikke uitlaat gemonteerd . Alleen had ik het fijntunen scratch nog niet onder de knie om ook de sproeiers aan te passen en zo kwam een vriend na de zoveelste iiiiiiiiiiiiiiepT-SJAKKKK !!! met die passende bijnaam ; TUNING .. maar wel BABY ! vanwege die rommel iedere keer zoals je zuigerveren terugvinden in de uitlaat. study Later wijselijk een zundapp aangeschaft met een 80cc kit die een stuk harder ging en ik moest ook aan mijn imago gaan werken voor het geval general motors in de toekomst een calibra zou uitbrengen en vele 2 ,3, en 4 wielers later rijden we eindelijk rond in STIJL ! king queen en vrijheid pig
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoezo die naam Empty Re: hoezo die naam

Bericht  Eriks ma feb 20, 2012 1:24 am

Dan had ik zomaar jou naam kunne delen hahah.... mijn geschiedenis komt redelijk in de buurt van jou verhaal!
Ik begon met een Kreidler die in een redelijk tempo wel opgevijld naar een ruime kilometer of 95 voor de politieauto uit!!! Gezien dit niet snel genoeg was moest er maar een MT5 komen waar ik met een snelle 50 en wat buigwerk aan de membraampjes redde ik om een nette 105 km/u te redden ( op de rollerbank). Omdat mijn grootste vriend ( de politie) mij nog steeds kon uitnodigen voor een gesprek, besloot ik om nog sneller te gaan! Een omgebouwde MT5, met verzwaarde achterbrug en verzwaarde ophangingen en zonder ophoogbussen 25cm verhoogt, en een 80cc 6bak....die heb ik gebouwd. Een nette 130km/u heb ik er uit weten te persen... ik heb heel wat vrienden van me af weten te schudden, totdat ze van de bekeuringen van mij een hele nette BMW motor hadden gescoord, die net als ik tussen enkele paaltjes door konden...DIE BMW VRIEND heeft mij van mijn bromfiets hobby verlost!! nadat ik de teller uit de rollerbank heb weten te drukken besloot de Vriend dat ie mijn MT5 wel wilde bewaren. .....Na de rekening ben ik maar doorgegaan met het knutselen aan de auto's..... daar heb ik er ook genoeg van gehad, en met minder problemen met mijn vrienden!
Maar een goede wijn behoefd geen krans....ik heb mijn eigen naam mogen houden!!!

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

hoezo die naam Empty Re: hoezo die naam

Bericht  tuning baby di feb 21, 2012 4:27 am

Voordat we nu allemaal onze brommers van stal halen , ik wil alleen maar even kwijt dat ik hier in de amazone gisteren een krokodil op straat vond , hem in z'n nek heb gevat , er een foto van heb gemaakt en hem veilig in de berm heb gezet zonder een vinger kwijt te raken. JE DAGH ZEKER DAT JE STOER WAS MET DIE CALIBRA OF ZO , ACHTERLIJKE MONGOL JONGU !!!!! Twisted Evil
tuning baby
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88
Join date : 09-08-11
Woonplaats : bij nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoezo die naam Empty Re: hoezo die naam

Bericht  Eriks di maa 13, 2012 9:03 pm

Hey Binkie.....waar is die foto dan??? hahaha

Greets Eriks
Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Join date : 19-10-08
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veenendaal

http://www.calibraclub.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

hoezo die naam Empty Re: hoezo die naam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum