tuning baby zegt ACHTUNG !!

Ga naar beneden

tuning baby zegt ACHTUNG !!

Bericht  tuning baby op di aug 09, 2011 12:56 am

Tuning baby is goed in het oplossen van calibraproblemen , de meeste doe ik op een grasveldje naast m'n keet of bij een doehetzelf garage waarvan ik laatst dacht dat hij opnieuw was uitgebrand maar zo ziet de roldeur er nu ineens uit . Vanmiddag heb ik van m'n 6cill.een camper gemaakt zodat ik geen tent nodig heb op de nurburgring Shocked . king
tuning baby
Toplid

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: tuning baby zegt ACHTUNG !!

Bericht  Eriks op di aug 23, 2011 11:26 pm

Hoi Tuning Baby,
Leuk dat je je hebt aangemeld. Ben je automonteur van beroep of alleen voor de Hobby?
Heb je ook foto's van je auto?
Ben benieuwd.

Greets Eriks
Eriks
Toplid

Aantal berichten : 310
Leeftijd : 48

http://www.calibraclub.eu

Bericht  tuning baby op di sep 13, 2011 3:43 pm

Eriks schreef:Hoi Tuning Baby,
Leuk dat je je hebt aangemeld. Ben je automonteur van beroep of alleen voor de Hobby?
Heb je ook foto's van je auto?
Ben benieuwd.

Greets Eriks
--Ik heb veel ervaring met de techniek van auto's en motoren en de 16v uit 1991 (mijn vorige cali) en de v6 autom. uit 1993 hebben wat problemen gehad maar niets wat ik niet zelf kon repareren en er zaten toch een paar heftige problemen tussen waar anderen ook last van zouden kunnen hebben . Ik heb ca.18 auto's gehad en een stuk of 30 motoren,waarvan ik de meesten gedemonteert heb gehad.De calibra's hebben mij van het motorrijden afgeholpen .Erg grappig dat ik als groentje sta ingeschreven alien .
tuning baby
Toplid

Bericht  Eriks op do sep 15, 2011 9:47 pm

Hey Tuning Baby,